Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

lørdag 9. mai 2009

Se så nydelige bilder ...Dette er ganske "nytt" med gammelt sjarmende motiv . Mens det her ER gammelt , han sover såååå godt , tror det er en gutt :O). Dette fikk jeg av mamma og pappa da de ikke hadde plass grunnet flytting . Kunne ikke la dette barnet sove no annet sted enn hjemme hos oss , syns jeg da ;O)
En lett blanding... noen trefugler ,trekrukke,glass sylinder og keramikkpar , som jeg forøvrig har malt selv .








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar