Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

søndag 24. mai 2009

Mjølkespann



ER SÅ HELDIG :O) Har lenge ønsket meg et mjølkespann. Det har jeg fått , for litt
lenge siden ...Har snille svigerforeldre :O). Det var VELDIG rustet, så mannen har sandblåst det :O). Så var det opp til meg med resten . Nå er jeg igang .. Har spraymalt det idag, først med
grå grunning ... lurer på om det holder . Ble jo nesten riktig farge . Så langt kom
jeg idag . Planen er å ha blomster , vet ikke hvilke ennå ...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar