Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

søndag 3. mai 2009

kort

Ja så kom det noen kort også da :O),har jo sagt et det er en av hobbyene. Her har jeg både brukt vannpensel og promarker tusjer(gutten)













Se her da (fornøyd) tulipanene er på veg opp,håper alle kommer opp i år...ser bra ut forløpig.

Herlig :=) solnedgang fra terassen,nærmer seg sommer.



1 kommentar:

  1. Så fine bilder du har lagt ut. Har nå kommet meg inn her og får kommentert. Har fått lagd meg blogg men ikke fått lagt ut noen bilder enda.

    SvarSlett