Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

tirsdag 12. mai 2009

HALLOIS !!!!!!!!!!!!
Lurer på om det er noen hageentusiaster der ute ... vet at det er det .
Det jeg lurer på er om det er noen som har noen
gode hageblogger å anbefale ?
Jeg er veldig gla for noen med endel fristende
bilder ..... fra hagemiljøer..
ikke bare småbilder...;altså tatt et lite slitt av blomsterbedet. Ønsker av
hele ,for å se hele sammenhengen:O)
Venter i spenning på svar ;O)

2 kommentarer:

  1. Heisan. Her kan du finne mange hageblogger:

    http://hageblogger.blogspot.com/

    :)

    SvarSlett
  2. Heisan, takk for tipset ;O).

    SvarSlett