Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

lørdag 9. mai 2009

Har sydd et "fint " penal til alle promarker tusjene mine . Jeg ble egentlig ganske fornøyd :O)
Pro marker er kjempefine å fargelegge med , får bl.a. 2-3 nyanser pr farge også har den 2 spisser .Må prøves
Er også gla i å strikke , denne strikket jeg i vinter for så og brodere initialene til begge jentene våre . Jakken/kåpen så gedigen stor ut ... litt beskymret ...,så ble den tovet , da ble det bedre .
/



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar