Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

søndag 3. mai 2009

info!!!!!

Har laget noen i helgen , se de herlige guttene . De er fargelagt med promarker,liker de godt. Finns maaaange farger ,92 i tallet.

En gave eske ble også laget, av en eske jeg egentlig skulle kaste....

Kartongen jeg har brukt er forøvrig fra Skyttelen . Det er en gave , interiør, dameklær, scrappeutstyr.... butikk. Kort sagt en butikk med mye fint .... syns jeg da :O).

Jeg er kanskje litt innhabil da .... er nemlig en av to eiere.Skyttelen ligger midt i Storgata i Elverum, verdt et besøk. Vi har også en blogg,velkommen innom der også. Skyttelen.blogspot.com





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar