Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

lørdag 9. mai 2009

For noen dager siden hadde jeg ei hyggelig dame innom butikken ,hun lager kort og kanskje scrapper ...? Hun lurte på ei bok eller hvor vi fikk tak i gode "ord for dagen" . Jeg anbefalte ei bok som jeg ikke husket navnet på .... men skulle skrive det her i bloggen . Boken heter
SKRIV EN HILSEN ! Ord for dagen av Liv Schackt Aure.

Skriver samtidig et ord for dagen her :

TIL KONFIRMANTEN
Se deg tilbake på det som var,
alt som er kjent og kjært .
Hele din barndom med mor og far
ligger ditt hjerte nært
lysende står du som konfirmant.
Varmende ord blir sagt.
Ta alt som er fint og sant
med deg til andre akt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar