Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

søndag 26. juli 2009

Polka dot kjole


Har lenge hatt lyst til å sy 'sånne' kjoler , føler jeg er litt i gang..
Sydd av fleeceteppe og heklet på en kant , minste frøkna er kjempefornøyd ,
go' og varm er den og , det trengs jo i dette landet selv midt på sommeren ....
Ihvertfall her på østlandet.. venter stadig på sola ...

3 kommentarer:

  1. Den var kjempefint. Skjønner jenta er fornøyd. Siden din ble også fin. Sjekk mailen din....noe spennende tror jeg.

    SvarSlett
  2. For ei fin side jeg plutselig kom til nå da!!!
    Her har det virkelig skjedd saker!!
    Og så flink du er med symaskina, jeg lar meg imponere gang på gang!!!
    Den kjolen der var virkelig søt, vet ei lita jåle-frøken her som nok syns det samme =0)
    Har levert saker og ting på Skyttelen før helga, så nå kan bare august komme ;0)

    SvarSlett
  3. Hei-hei.
    Så kjekt at du ville bli min følger. Velkommen skal du vera!!!
    Du har ein spennande blogg, veldig lik mine interesser. Eg driver å pusser/maler på gamle gjenstander,(søppel i andres øyner), drar heim driv-ved, maler på steiner,(har mange marihøner i hagen eg òg),syr og scrapper m.m....
    Så eg blir din følger eg òg:)

    Ha ein fortsatt fin sommer!!

    SvarSlett