Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

søndag 5. juli 2009

Varme netter

Herlig sommervær ,varmt både dag og natt:O). Noen ,forresten ganske mange i det siste , har vi hatt lyst til å sove ute !! Det gjorde minstefrøkna i helga;) hun gikk rett i drømmeland. Jeg løftet henne selvfølgelig inn da jeg selv gikk inn ;) Mannen var nemlig borte denne kvelden , jeg satt på terrassen å lagde smykker . Har nemlig fått helt dilla på sølvsmykker . Har lært meg å lage vikingsmykker og litt annet !! Kjempegøy. Bilder kommer en dag .
Koselig ? Er ganske svak for lykter ... både ute og inne , her vist noen ute. De som henger bakerst har de to yngste jentene vært med å lage. Har brukt syltetøyglass med div perler , ståltråd og pyntebånd .

1 kommentar:

  1. Det så bra deilig ut å ligge ute. Bare være liten og kose seg i friluft slik. Koselig med alle lyktene også. Stemningsfullt. :D

    Må bare nevne at den trappa i stein som du har i headingen var bare helt fantastisk. :D

    SvarSlett