Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

lørdag 11. juli 2009

Sølvsmykker

Nå skal jeg vise dere hva jeg sitter å pusler med på kvelden ...fått helt dilla...Jeg har lært meg å lage sølvsmykker , vikingsmykker . DET er så gøy ;O)Viser her ei fotlenke med hjerteanheng , dette kalles ankerkjede .















Her viser jeg et repkjede , dette kan ha 2 forskjellige uttrykk , et som du ser og et litt mer "rotete" hvis du vrir det motsatt veg

Bilde nr 3 er av barnesmykke med marihøne på ,også ankerkjede.
Bilde 4 ,håndleddet ,det øverste er et kongekjede ,nederste er brynjekjede .Har selv blitt veldig glad i kongekjede;)

























Samlet ... det kommer fler etterhvert, lager etter størrelser så dufår et som passer deg :O)
Har som dere sikkert forstår tenkt å selge sånne smykker . Hvis noen ønsker å kjøpe så send meg gjerne en mail. jfbekk@start.no. Pris ? det kommer ann på vekt . Et kongekjede koster ca 420-450 , også er det jo ekte sølv da ;O). Barnearmbåndet med marihøne koster kr 130.

1 kommentar:

  1. Så flotte smykker du lager!!!Likte spesielt kongekjedet jeg også!!!Det hadde vært en fin gave til sønnen i huset faktisk!!!Så det tror jeg nok jeg kommer til å sende deg en mail etterhvert på!!!Tusen takk for kommentaren på bloggen min også!!!Og nå gleder jeg meg å se hva du har funnet på med skapet deres:O)Ha en fin søndag!Klem fra Linda

    SvarSlett