Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

onsdag 1. juli 2009

Botanisk hage

Må nok innrømme at man blir litt passiv når det gjelder hobbyer ... Så idag jag jeg og mannen syklet en tur og bl.a. syklet deler av kjærlighetsstien som går langs Glomma , i Elverum . Der oppdager man litt av hvert ...;O)
Blomstene dere ser her er fra botanisk hage på Skogmuseet, der planter de stadig nye fine blomsterrike stauder av diverse slag .

1 kommentar:

  1. Ble mest opptatt av at det hørtes veldig romantisk ut jeg........var det det??? :)

    SvarSlett