Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

mandag 20. juli 2009

Hekling

Viser her et lekkert heklepledd som min snille og flinke mamma har heklet til oss;)
Har spurt henne om å hekle litt til for jeg ønsker meg en pute eller to ...
Brikkene er klare , forresten vært det en stund...
Tenkte jeg skulle sy dem på fronten på et par puter ...
Tiden får vise hva det blir , bilder kommer senere . Hvis noen har noen andre gode forslag så bare si ifra :O)

Hun kan hekle fler hvis jeg trenger det , vet ikke helt ennå ...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar