Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

onsdag 5. august 2009

Svaberg

Her hygger vi oss på en av svabergene langs Fredrikstadskysten :) Vi var ikke veldig heldig med være disse dagene , men vi klarte å nyte en av kveldene i solnedgang :O) Herlig sted og være , en fantastisk utsikt !!! MANGE fine båter som passerer ..Skulle gjerne være med noen av dem ...;O)

Vi fikk hyggelig besøk ... fasinerende store fresende fugler:) Dette var et "kjærestepar " med et barn . De "bodde" i nærheten for de kom ofte på besøk ! Vi hadde jo alltid mat , god mat , tørt brød .... Så ja vi forstår at de kom tilbake flere ganger om dagen .
Tilslutt åt de mat rett fra hendene våre , DET var spennende spesiellt for barna . Det er ikke dagligdags for oss som bor på østlandet. Svanene ble ganske "tøffe" etterhvert kom til og med opp på land etter maten!!!! Undertegnede holdt litt større avstand enn de andre tilstede.... fine og se på avstand og ;O)

1 kommentar:

  1. oi, så spennende med slik nærkontakt da gitt!
    Har hørt at svaner kan bli ganske så sinte så det spørs om jeg ikke hadde stått sammen med deg da, litt på avstand =0)

    SvarSlett