Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

torsdag 20. august 2009

Kjoler


Flere kjoler , sydd i deilig og myk fleece med litt pynt ;)
Det er heklekanter rundt på armer og hals , de er 'håndheklet' , den rosa kjolen lenger ned har en blondekant nederst .


Viser her en lyse rosa kjole uten ermer med hvitt hjerte på magen , 'LIVE' :O)
Kjolene falt i 'god jord' hos jentene mine ihvertfall . Fristende ?

1 kommentar:

  1. Fine kjoler Jeanette :))
    Kreativ som få du må je si , he he...

    Er ikke aktiv på min blogg om dagen,, går kun i Facebook innimellom, du får komme dit,
    Ellers starta i jobb i dag, så nok å gjøre,.
    Skal legge inn noen bilder etterhvert, driver og pusser og sliter med et stort gammelt matskap nå her,, moro ;))

    SvarSlett