Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

torsdag 27. august 2009

Salamander i hagen .....

Litt action i hagen ... vi fikk levert vinterveden vår , den hadde med seg en gjest !!! Jeg var vel ikke mest begeistret men barna syns jo det var STOOOOR stas .. Salamander mister halen slik at de kommer seg unna farer... men .. Barna var snille mot den før de slapp tilbake i naturen , ble litt facinert . Den ser jo ut som en liiiiiiten snill :O) krokodille !!


4 kommentarer:

  1. Hehe den ser nesten litt skummel ut, iallefall når halen ligger igjen.
    Det var flott kjoler du har sydd!

    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  2. Ja disse vesnene er artige! Finner ofte noen under veden her også!
    Så mange fine kjoler:) Har så lyst å prøve meg;)

    SvarSlett
  3. Takk for hilsen:) Hyggelig hvis du vil linke:)

    Ha en fortsatt fin helg!!

    SvarSlett
  4. Takk for kos kommentar!
    Kjempe koselig blogg du har!
    Nydelige kjoler!!
    Ha en fin søndag!

    SvarSlett