Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

mandag 17. august 2009

Kjoler



HEI:O) Ting har gått litt smått i det siste ... plutslig er jeg her ...
Bare følg med. Jeg er alltid inne og sjekker hva som skjer hos dere , selvom jeg ikke alltid kommenterer ..sorry for det ...

Her er min 'beste' venn for tiden .... har sydd endel , bl.a. disse kjolene til store og små . Den rosa er i ull , den hvite i fleece. Spennende og høre ( vanskelig på nett .. men lese kanskje ;=))hva dere syns ...

2 kommentarer:

  1. Kjempefine kjoler Jeanette!!!
    Du er dyktig!!!
    Vesle frøkna her i huset elsker kjoler og hjerter, og en kjole MED hjerte på ville jo vært reneste kinderegget ;0)

    SvarSlett
  2. Kjoler med korte ermer eller uten ermer som på den nederste kan man jo bruke lenge, bare lengden som krymper da =0)
    Jeg har en stor 3 åring, så størrelse 104/110 (4-5år) må da være passende da vil jeg tru, så varer den ei stønn og =0)
    Mye tar du for en slik kjole da?

    SvarSlett