Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

søndag 7. juni 2009

terassen

Lørdagettermiddag... Grillen ståre klar etter mange timers arbeid , mest for mannen da ... Han har nemlig malt taket på terassen. Vi bygde på tak i fjor , ca 50 kvadrat.. MYYYE å male... Flink han da :*. Jeg har jobbet ,taket var ferdigmalt da jeg kom hjem.Så da kunne jeg begynne å møblere og dekorere .. Det er gøy;). Først måtte jeg frem med vaskebøtta ... vannet ble helt svart , flere ganger .... Det er jo ute så kanskje ikke så rart ... Pleier å spyle , skulle gjøre det ordentlig denne gangen.

Etter en dag ... ser du hvor mye ugang ...pollen gjør!!!!!(ikke særlig fornøyd,spes. fordi jeg er allergisk). Mer rot .. kommer med flere bilder da alt er klart ... har nemlig litt planer ;O) . Ikke akkurat overraskende . På denne terassen har vi solen heeeeelt til den går ned , seeeent om kvelden.Er veldig gla i denne plassen, bor omtrent her hele sommeren , varme har vi om det blir for kaldt .. Som kjent er det jo ikke alltid like varmt om sommeren.

4 kommentarer:

  1. He he,du var inne på bloggen til din datter tror jeg...og takket for kommentar..men så skjønte jeg at det kunne jo ikke være henne som kunne ha lagt inn den kommentaren hos meg,sååå jeg beklager det :)
    Men du takk for kommentaren din

    SvarSlett
  2. Ja, da venter vi bare på skikkelig varme i sommer. Du har en flink mann som har malt syns jeg....

    SvarSlett
  3. Flink til å ordne han mannen din............har han vurdert å lage egen blogg?? ;)

    SvarSlett
  4. He he , det gjør ingenting ;O) Hun ble glad da .
    Skjønner du ble overrasket ;))

    SvarSlett