Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

mandag 8. juni 2009

Inspirasjon

Søte ? håper det ;) Jeg har jo helt dilla på marihøner .... er alltid på leting etter nye emner ....Maler som regel en hel haug ca annenhver sommer .... Noen blir slitt og stygge ,andre blir gaver men har flest selv da. Syns de er sjarmerende med sitt fantasi utseende ..
NYE TING!!!!!!!!Min kollega har vært på tur i helga , på sin veg dumpet hun innom stoff og stil ...hmmmm rart ... hun hadde med ei lita bestillingsliste fra meg .. ,bare i tilfelle ...En av tingene på lista var voksduker . Med nye lilla puter , blomster som er i ferd med å vokse seg "store" ,nye marihøner ja og ny lykt ....Slik ble det ;O)

Under voksduken er det slik ....

5 kommentarer:

  1. Kjeeeeeempefine marihøner da!!!!!!!!!
    Fikk lyst å lage slike jeg også.
    Takk for inspirasjonen =0)

    SvarSlett
  2. Kjempe søte Marihøner ja,, Koselige dem :))
    Herlig og lage litt sommer nå,, satser på mange laaange kvelder fremover,,, Har en knall uteplass je driver og ordner istand også.. leter litt etter en gammel stige ell gardintrapp je da,, treverk.. med flate trinn, ikke runde,,, finner det nok :))

    Marte :))

    SvarSlett
  3. Siden jeg MÅTTE handle litt til deg :) ble det litt på meg også. Jammen blitt fin butikk i Trondheim.

    De marihønene var søte da...

    SvarSlett
  4. SÅ SØTT OG LEKKERT DET BLE ! HYGGELIG BLOGG DU HAR :)))))

    SKOENE ER FRA MIN BUTIKK , KOSTER 599,- UTROLIG MYKE OG GODE I SÅLEN , KAN EVT SENDES ;)

    KLEM A

    SvarSlett