Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

tirsdag 2. juni 2009



For noen år tilbake ...plukket vi disse pinnene ..drivved fra Glomma. De er helt glattpolerte etter freden nedover i elva. Hva jeg skulle bruke de til til..._(visste ikke det da...:O))Har passet godt på de..slik at de ikke ble ved....Nå har de blitt til en pyntestige.Skrudd sammen av mannen og pyntet med tau og stæsj av meg .


På en av kjøreturene denne helgen ble det fristende med en dukkert ...for jentene hvertfall;O). Og vi som dro uten håndkler og skift... Skulle jo noe helt annet......Jentene klarte ikke å vente så klærne ble "håndkler" og hjemturen i bilen ble i Eva's drakt ;O)-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar