Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

torsdag 4. juni 2009

Kamille


Har vært på handletur idag... ble ikke mye men fant noen søte små engler. Er nemlig ute etter helt hvite engler, syns ikke det er så lett å finne...så jeg ble glad for det funnet idag.

Her i Elverum har det vært skikkelig kaldt regnfullt og vind idag . Da er det godt å oppdage KAMILLE i postkassa ;O). Før jeg fikk tid til det så skulle 10 åringen spille fotballkamp....brrrrr.Det ble overlegen seier idag , alltid gøy med masse mål. Så da vi kom både forfrosne og bløte hjem , lagde vi oss VAAARM kakao og ferske boller ;O)

4 kommentarer:

  1. Heia Hanstad....eller mente jeg egentlig det :o)
    Hørtes veldig deilig ut med kosen etterpå da!!

    SvarSlett
  2. Skulle gjerne gjort det samme etter fotballkampen igår men orketikke bollebaking kl åtte i går kveld. Men det hørtes veldig fristende ut, venter på invitasjon neste gang.....

    SvarSlett
  3. ),O
    lö,)
    l),
    l
    Tittei!!
    Så du er på englejakt.....her i Blogglandia er det jo så vanlig med spraybokser, så kanskje du kan ta en sånn variant om du kommer over engler med "skjett på vingan".
    Veldig koselig stige du har fått til av drivved, imponerende, ENDA en ting jeg har lyst til å herme etter!!
    Prosjektene vokser jo mer man surfer på blogger...
    Håper du kommer til meg også!
    Ha en fin fredagskveld!
    Klem fra M!

    SvarSlett
  4. Takk for det, jeg setter veldig pris på tilbakemeldinger!!
    Vi "blogges"!
    Klem, M

    SvarSlett