Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

lørdag 20. juni 2009

Mamma's blomster

Det blomstrer ;O) en av staudene mine ... ble plantet ifjor , ble da fortalt at den vokser fort...syns ikke det akkurat. En av grunnene er nok det kalde været vi har for tiden ...:(.
Har vært innom mamma og pappa idag , er jo det rett som det er ;O)Idag tok jeg noen bilder av blomstene hennes , hun har alltid fine blomster !!! Passer godt på dem , det er kanskje den viktigste årsaken til at de blir frodige ?....Frodigere blir de bare været vil dem vel ;O)
Her viser jeg bare en av blomsterkassene hennes da

1 kommentar:

  1. Det var et fint spøkelse lenger nede!
    Koselig å vinne fruktkurv....jeg har ikke så mye vinnerlykke, men skal man ikke da ha hell i kjærlighet?
    :D!
    Ønsker deg en fin lørdagskveld!
    Klem, M

    SvarSlett