Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

torsdag 25. juni 2009

Fevik maritme leirskole

Siste uke på skolen i 6.trinn var det tid for leirskole!!Eldstegutten i huset gledet seg veldig, og forventningen ble bedre enn ventet ;O). Her får elevene informasjon av leirskole "lærer" om regler og andre ting de må forholde seg til.
Dagens fangst !!
Stolte :O)
Litt av det dem så på
sine oppdagelser

Bilde er tatt fra brygga , som
var 5meter fra leirskole området..
Tror du elevene koste seg ?I tillegg hadde dem flott vær.
Det som også er litt
gøy da er jo at både mammaen(jeg;O)) og
morfaren til eldstegutten
har også vært der !!
Jeg er forresten veldig stolt av eldstegutten , syns også at han har tatt fine bilder :O)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar