Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

torsdag 3. februar 2011

wallstickers

Endelig :) Har noen ord liggende... noen har jeg fått i gaver ( veldig koselig ) , noen har jeg kjøpt selv da ;))

Denne teksten kom opp idag !!

Dette budskapet har jeg tenkt å følge ....


3 kommentarer:

  1. Hei!Se der ja.....der har det kommet opp noe:-) Som du selv sa her en dag...så var det vel på tide:-) Fint ble det.

    SvarSlett
  2. Hvis du lurer , hi hi -Ja da kan du få kjøpt de hos Skyttelen :)) Der fins det flere tekster også ...

    SvarSlett