Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

søndag 6. februar 2011

Grillstart !!

Nå er årets grill sesong igang :)) Vi har alltid grilla mye . Pleier alltid å starte sesongen i påsken !! Årets påske er jo så sen ... kan ikke vente så lenge , hi hi . I helga her det forøvrig vært litt "påskevær" Derfor fant vi ut at etter dagens skitur for mann og barn - siden jeg ikke er helt "skifør " gikk jeg og ei venninne en lang tur i solværet :) - Dagens middag ble cheeseburgere og div smakspølser , salat, dressinger og annet godt ! Å åååå lukta ute ... ja den var helt herlig :) E

Den delen av terrassen som får snø på seg er snøfri og -DEILIG , mangler bare en god "solstol" og et varmt teppe da ... litt kaldt å sitte der ... Folkens - det må vel bety at det er vår i sikte , hi hi


2 kommentarer:

  1. Takk for besøket i bloggen min. Du bor jo ikke lenger unna enn at brødet sikkert hadde holdt seg lunket om jeg reiste til deg med det ;)

    Jeg trodde vi var tidlig ute med grillsesongen jeg, men nå har jeg jammen meg funnet noen som slår oss! Med helgas strålende vær skjønner jeg grilling var fristende. Mannen min har måkt av terrassen i helga så det er jo plass til grillen nå. Men, vi drøyer vel litt til...

    SvarSlett
  2. Wow skal si du er tidlig ute. Det så i allefall godt ut.
    Klem Tone

    SvarSlett