Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

mandag 28. februar 2011

Bursdag :))



Ja nå kan du tro det skal feires!!! Jeg fyller år !! Bordet er dekket , maten er klar - gjestene sitter i taxien ... får jeg håpe, for de er bedt , hi hi
Ding dong ... der er de !!
Det ble en kjempehyggelig kveld, natt , morgen ... ja for det blei sent ( les: tidlig ) denne gangen:))
Søndagen blei dermed litt lat ... men gullet til Nortug fikk vi selvfølgelig med oss :) Det var spennende !!!
Nå er hverdagen her igjen ...skole, jobb - ikke galt det heller ;)

3 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye med veloverstått bursdag :) Fint at du hadde en bra dag!

    Klem :)

    SvarSlett
  2. Gratulerer med vel overstått.
    Stor klem fra Tone

    SvarSlett
  3. Gratulerer med vel overstått!
    Påskeliljer = VÅR :)) Det er ikke mye ute som minner om vår enda så da får man prøve å skape litt vårstemning inne. Jeg fant frem lysegrønn du og pute denne uken. Er neimen ikke mye som skal til for å skape litt vårstemning :))

    Ha en riktig fin dag på Elverum!


    .... ble forresten litt usikker nå: sier man I eller PÅ Elverum?

    SvarSlett