Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

fredag 11. februar 2011

Ny bok :)

Ny bok , jippi :)) Kjempefin !! KAn anbefales!! Har lyst på mye inne der gitt , hi hi ... tid ... var det ikke med ... Den boka er det vel verdt å bare se i og .

Jentene her i huset (snart9 0g 12 år ) ønsker seg Mariusgenser- da må jeg bare strikke -ikke ofte de har noen sånne ønsker . Selvom det er maaaange fristelser i den nye boka : retromasker, så må jeg prøve å strikke mariusen ferdig først :)

Mariusgenser blir lik den på bilde , men i hvit bunnfarge etter 11 åringens ønske . Strikkes i alpakka - tenker da at det blir en litt mer innebruksgenser - har selv en i Per Gynt garn - varmt og godt men unger vil helst ikke ha det garnet ..... Skjønner vel godt hvorfor , hi hi

Korslaget står for tur - spennende !! Ønsker alle en fortsatt hyggelig fredagskveld .

3 kommentarer:

  1. Jaja, for meg var boka en nedtur - tittelen sier jo noe om strikking OG hekling, men det siste er det lite av... Det var mer i den forrige boka. Og strikke kan jeg ikke lenger. Likevel, det er jo fine bilder i boka da...

    Du får strikke i vei, du som har armer til det ;) Bra boka falt i smak hos deg. Ha en god helg!

    Klem :)

    SvarSlett
  2. Flott bok det der. Flotte gensrer til barna.
    God helg
    Klem Tone

    SvarSlett
  3. Det er alltid spennende med nye bøker og ny inspirasjon. I dag har jeg bestilt meg en ny sybok og jeg gleder meg som en unge til den kommer i posten :))))

    Tenker jentene dine blir fornøyde når de får så fine gensere :))

    SvarSlett