Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

fredag 25. februar 2011

Vinterferie


Herlig med vinterferie :)
Synd den snart er over ... vi har iallefall kost oss - og DET er jo bra - syns vi da !!

3 kommentarer:

  1. Ser ut som du også har vært i skiløypa :) Håper det går bra med deg. Har selv hatt noen fridager og brukt tiden til systematisk opptrening. Er nå (endelig) nesten tilbake der jeg var før operasjonen, svømte 1000 meter for første gang i går, og gikk en mil på ski i dag. Dette er jeg fornøyd med :)

    Så bra at dere har hatt en fin uke og kost dere, det er godt å høre. Ha en god helg! Klem fra meg :)

    SvarSlett
  2. Ser virkelig herlig ut. Har bare to dager igjen her også og de skal nytes i det fulle.
    Fortsatt god helg
    Klem Tone

    SvarSlett
  3. Det ser kjempedeilig ut. Nå begynner jeg å glede meg til vinterferie. Vi her på Vestlandet begynner ferien først i uke 10. Da ser jeg fram til deilige dager på ski.

    SvarSlett