Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

torsdag 6. mai 2010

Tulipaner !!

Mer VÅR ... tulipanene jeg ikke trodde skulle komme .. jo de er her igjen :))) Det er jeg fornøyd med , de var røde ifjor ... 'mån' tro om de blir røde i år også , tjii . Gleder meg til å se de spire ! Fortsettelse følger :))

1 kommentar:

  1. Tusen takk for kommentaren inne hos meg.
    Koselig med "besøk".
    Tulipanene har stukket hodene såvidt over bakken her også, men med -4 grader når jeg voknet er det vel like greit at de ikke kommer lenger ennå.
    God helg.
    Klem Tone

    SvarSlett