Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

lørdag 29. mai 2010

Stort bed!

Strikkekjolen begynner å ta form :)



Bilde tatt fra terassen i 2. etasje ( det skjønte dere sikkert , knis ) Det er dette bedet her jeg driver å jobber med å fylle ... Er ikke helt fullt ennå , men det som er plantet håper jeg brer seg utover og utover ... går alltid ( gjesp) sakte i børjan !!! Syns selv jeg mangler noe farger der ... kom med forslag :)





Ca midt på står det et tre ... det er et epletre .. er spent på om det kommer til å bære noen frukter ....

4 kommentarer:

  1. Er veldig spent på å se kjolen ferdig! Knallfine farger og mønster:-)

    Klem

    SvarSlett
  2. Jøss, her går det unna. Skjønner ikke at du rekker alt jeg. Eller er det gubben som har gjort noen omganger mens du var på jobb..hi,hi..

    SvarSlett
  3. Hei hei! Takk for hyggelig kommentar. Her er det koselig selskap, god mat og drikke og sykurs og skravlings. Du får slenge deg med neste gang gjennom sykroken.net. God helg.

    SvarSlett
  4. Den kjolen blir kjempe fin.
    Litt av et prosjekt dette med å få fine bed.
    Det ser jo veldig bra ut til deg.
    Lykke til med fargene.
    Ønsker deg en flott ukestart.
    Klem Tone

    SvarSlett