Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

mandag 3. mai 2010

Trommer !!

Minstejenta har laget helt selv :) : stolt mamma !-
De har hatt musikk på skolen, der skulle de lage seg et instrument ....-
Minstejenta i huset valgte seg trommer .-
Minstejenta er ganske stolt selv også ;)



Den er laget av Mr Lee bokser, tape , tau, bomullsstoff, lim ....-
Så det er bare sette igang :))






4 kommentarer:

  1. Oj, den var knallstilig! Hils minstejenta og si at hun er kjempeflink! Jeg er imponert!

    Klem

    SvarSlett
  2. Takk for det , det skal jeg gjøre :) Da blir hun om mulig ennå mer stolt !

    SvarSlett
  3. masse skryt til minstejenta!!!
    Den var knall tøff.
    Ha en flott dag
    Klem Tone

    SvarSlett
  4. Den var kjempefin! Sander kom også hjem her om dagen, med sitt instrument. Det var en gitar :-) Tror jammen jeg skal legge den ut på bloggen min. FLinke er de disse barna våre.
    Klem Grete

    SvarSlett