Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

onsdag 5. mai 2010

Tujaer!!

Vår og sol ;)
Da får man alltid noen 'gode' ( mener det selv da ;)) ideer !!
Planter her noen flere tujaer ...har noen fra før , det er en av de sikre vinnerene da det gjelder å overvintre her ihvertfall :) .

1 kommentar:

  1. Man får noen slike ideer noen ganger. Synes din var god jeg.
    Endelig skinner sola i denne landsdelen også, så jeg må prøve å få gjordt litt i hagen i dag jeg med.
    Ha en fin dag.
    Klem Tone

    SvarSlett