Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

lørdag 15. mai 2010

17.mai




Vår - 17.mai - tegninger.....
Ja våren bringer mange gode opplevelser...
-herlig hvitveis, de er så skjønne !!!
- roser , ja de har vi dyrket ... eller gartneren... har gjort det for oss:) Det er vi glad for :)
Herlige tegninger fra barna , tema på skole er visst 17.mai ... ikke rart kanskje;)))
Ønsker med dette alle en fin 17.mai !! Gratulerer med dagen til alle sammen .



3 kommentarer:

  1. Så flott tegning da.....skjønner at mor er stolt.
    Og jenta med ny bunad strålte i toget igår. Skikkelig fin ble hun!!

    SvarSlett
  2. :)Hei. Tusen takk for koselig kommentar. Så artig at du la deg til som følger hos meg. Flott blogg og for en nydelig bakgrunn du har på bloggen din.:) Søt tegning. :)Mette.

    SvarSlett
  3. Hei. takk for koselig kommentar på bloggen min :). Veldig flott festdrakt du har sydd, og strikkakjolen under her blir spennende å se når den blir ferdig :)

    SvarSlett