Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

torsdag 30. desember 2010

Snart nyttåraften !!


Tiden flyr ... ja det vet vi vel alle ?;)

Sånn kan det se ut om et døgn , hi hi

Dette er ifra ifjor .

Det vil si at dette året snart er over noe som igjen vil si ; nye muligheter !!

De har jeg tenkt å "gripe" :))



2 kommentarer:

  1. Ja, grip mulighetene :) Det skal jeg også! Alt godt til deg og dine, og et godt nytt år - på alle måter :)

    Klem

    SvarSlett
  2. Godt nyttår til deg og dine :o)

    SvarSlett