Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

fredag 17. desember 2010

Hadeland

Er så glad i disse nissene og krybba fra Hadeland :) De er så delikate og tidløse syns jeg . Det kommer nok flere bilder av disse , -har nemlig ganske mange .. både i rødt og blått ;))

4 kommentarer:

  1. Heisann, Jeg har også hatt litt problemer, men sist satte jeg den bare med vann oppi hullet på toppen og da fallt den lett og enkelt ut. Den sto kanskje 5 - 10 min.
    Håper det blir like enkelt neste gang.

    SvarSlett
  2. Hei hei, tidløse og vakre disse tingene fra Hadeland!
    Romjulsklem fra Perlemor ♥

    SvarSlett