Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

torsdag 16. desember 2010

Engler daler ned i skjul...


Engler daler ned i skjul ... det er noe spesielt med alle disse englene ...  De  utstråler en god og varm følelse. Her i huset har mange fast plass hele året  og noen er fremme kun i jula ..Blir litt avhengig ... hi hi . 

Noen andre som føler det samme ? Vis meg gjerne dine engler , gøy å se alle variantene som er i de mange hjem :) 

2 kommentarer:

  1. Er utrolig glad i engler jeg også, men det er nok stort sett i jula de er fremme.
    God helg.
    Klem Tone

    SvarSlett
  2. Fine engler hos deg :) Det er noen engler her også, jeg har noen i tre, men så langt har jeg ikke pyntet noe særlig. De kommer nok fram rundt julaften - sammen med julekrybben ;)

    Ha en fin helg, klem fra meg :)

    SvarSlett