Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

søndag 12. desember 2010

Pinnekjøtt

Desember er en tid med mye godsaker :)

...Ja noe av det ser du her ;) . Pinnekjøtt , ja det er kjempegodt på smak - ser kanskje ikke veldig godt ut ....

Til alle som ikke har smakt fordi det lukter rart og ikke ser så fristende ut : Gi det en sjanse !!                                   Det er verdt det !!! 

Det var et fantastisk måltid !!  

3 kommentarer:

  1. Jo, det er godt - men jeg har aldri laget det selv :)

    Ha en fin 3. advent! Klem Sylke

    SvarSlett
  2. Hei. Takk for kosleig kommentar ;) Så utrolig lur adventskalender dere har. At barna i huset kjøper til de voksne er jo supergøy. Et tips å ta med seg.. og spare i ca 6-8 år, siden eldstemann bare er snart 4 ;)

    SvarSlett
  3. Helt enig! Pinnekjøtt e kjempegodt og er et must i jula. Foretrekker den hjemmelagde, for da e blir den ikke for salt..Ha ei fin førsjulstid :)

    SvarSlett