Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

mandag 21. juni 2010

Pil-lysthus

Ser du et "buskas" rett frem ... midt i bilde ?? Ja der har jeg et prosjekt ... ble plantet en ring med pil , der skal det bli et levende lysthus ... hadde jeg tenkt ;) Nå er pila høy nok til å bindes sammen , så følg med videre .... Ikke lenge til den skal bindes sammen nå ....

Sol idag og ... ja vi får skynde oss ut :) See you !!

5 kommentarer:

  1. oi oi oi det gleder jeg meg til å se, for det er noe jeg har fantasert om å gjøre i hagen vår også.
    Fortsatt god dag
    Klem Tone

    SvarSlett
  2. Det kommer til å bli flott!

    Har noe til deg i bloggen min:)
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  3. Ååå,så spennende da,gleder meg til å følge med. :)Klems.

    SvarSlett
  4. Dette blir spennende. Følger med...;)

    SvarSlett
  5. Så koslig med hilsen og ny følger i bloggen min, og her har du meg! Ser du holder til i Elverum og har en flott butikk der! Fikk lyst å ta meg en tur på litt shopping en gang, for her var det visst mange fristelser ja. Koslig blogg du har! Titter nok snart innom igjen!

    SvarSlett