Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

onsdag 30. juni 2010

Gråvær !!!

God Morgen alle sammen :=)
Etter mange dager med sol og varme her , våknet
jeg til helgrått og regn !!! -Greit nok , om det bare blir en dag...
Erfaringsvis varer det mye leeenger ...
Ja ja slik er det nå i dette landet , men vi håper stadig ;)
Tenkte jeg skulle legge ut bilder av dagens vær ...
men får ikke til , vil liksom ikke hente frem bildene mine ... grrr
La akkurat ut bilde på en av mine andre blogger og det gikk fint ,
det er bare noen minutter siden .....
Noen som kan forklare hvorfor dette skjer ????
Da blir jeg glad :)
Ellers ønsker jeg alle en fin dag uansett vær ;)

2 kommentarer:

  1. Jeg kan nok ikke hjelpe med hverken data bilder eller været. Vi har samme været her på vestlandet. Eneste positive med det, er at jeg kan sitte inne og sy med god samvittighet og ikke tenke på at jeg egentlig burde vært ute! Ha en fin dag. Nå har jeg slengt meg som følger på bloggen din.

    SvarSlett
  2. Flott syvær ja... ;) men ikke akkurat sommerlig...

    SvarSlett