Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

onsdag 16. juni 2010

Ferdig !!!

Kjolen er ferdig , akkurat til da sommeren ( solen !!) kom til oss ;) Passet bra det :)
Skulle hatt et "live" bilde med frøkna inni kjolen ... ,men hun var ikke hjemme da jeg skulle blogge... kan vise det senere!!





Er så heldig å ha en veldig god samarbeidspartner i min gode kollega ; Randi :)
Hun kom på besøk med en SÅÅÅÅ fin pakke til meg :) Ble KJEMPEglad!! Her ser dere hva jeg fikk : Lys med et herlig "gammelt" bilde på ; som hun har laget selv,fint ? JA . Nyeste Magnolia, fil og knapper ; er ikke de FINE?
Hva skal jeg bruke det på tro ? ... blir jo litt "gjerrig" på så fine ting ! Det må bare passe helt perfekt ;) Skjønner ??? Tusen takk ,Randi . Ta gjerne en titt hos :http://randisideer.blogspot.com




6 kommentarer:

  1. Så nusselig liten kjole,kjempeflink er du. :)Klem.

    SvarSlett
  2. Nydelig kjole, og kjempefine farger:)

    SvarSlett
  3. For en nydelig kjole, tenker frøkna ble fornøyd med den!
    Flink du er!

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  4. Den kjolen ble jo knall søt.
    Heldig frøken som har deg til å strikke til seg.
    God kveld.
    Klem Tone

    SvarSlett
  5. Flott kjole, ja! Vurderer den selv, men tror ikke det blir en sommerkjole, men kanskje en vinterkjole i ull.

    SvarSlett
  6. å den er så flott den kjolen der. Har kikket litt på den. Takk for hyggelig kommentar. Veldig koselig blogg du og har.

    SvarSlett