Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

tirsdag 22. juni 2010

Lysthus





Lysthuset i pil , ja det driv å tar form ...;) Skulle vært litt høyere men det vokser jo .. gjør det ikke ??
Noen steder er det litt lite greiner så det blir litt gjennomsiktig , det er jeg sikker på at gror seg til :=)
Litt justeringer mangler , det er litt bustete ennå . Det skal friseres ;)










ÅÅÅÅÅåå uhu :( :( den knakk ......Randi ; jeg er veldig lei meg :( Den som var fin og god å jobbe med ! Trøsta kan jo være at den er mye brukt ...

2 kommentarer:

  1. Dette ser ut til å bli knallbra!!!
    Synd med den saksa, den var virkelig sommerfrisk.
    Fortsatt fin dag
    Klem Tone

    SvarSlett
  2. Så artig! Skulle gjerne hatt et sånt lysthus her i hagen og:-)

    Klem

    SvarSlett