Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

fredag 1. januar 2010

Nyttår!!



Ja så har årets siste dag vært i 2009 !!! Tiden flyr , skulle blogge dette i går men tiden .. ja den ble knapp ;).
Nyttårsbordet i 2009 ble dekket med sølv, hvite og grønne farger. Engler og og hvite tulipaner med vintergrønne kvister var bordets pynt . Ble godt fornøyd selv(hi,hi ) . Selv mannen i huset syns det ble lekkert ;).


Ønsker alle mine besøkende på bloggene mine et
RIKTIG GODT NYTTÅR!!!

3 kommentarer:

  1. Godt nyttår til deg og Jeanette, vi sees nok plutselig =0)
    Og nyttårsbordet ditt... ja det ble virkelig lækkert!!!
    Klæm!!

    SvarSlett
  2. Et riktig godt nytt år til deg og!!

    Klem

    SvarSlett
  3. Ha et kreativt godt nytt år!!

    Hilsen Mona!

    SvarSlett