Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

søndag 17. januar 2010

Ullvotter

Har laget noe nytt... igjen .. Ullvotter ble det denne gangen;)


Alle har litt forskjellig pynt , noen er for voksne og noen for barn .


Vottene har også en strikk på baksiden, slik at de ikke faller av.

















Farger... ja alltid vanskelig å gjengi korrekt !!
De sorte vottene med turkis blomst på ,
blomsten er filtet for hånd før den ble sydd på .
Det kommer flere etterhvert , noen blir lagt for salg på http://jeanettes-shop.blogspot.com etterhvert.

3 kommentarer:

  1. Så skjønne og herlige votter du har laget! Veldig praktisk med den strikken:-)

    Klem

    SvarSlett
  2. Nyyyydelige votter!!
    Er godt med ull på hendene no når det er så kaldt. Sku hatt meg nokre slike ja....

    Ha ei fin veke :-)

    Klem fra Mona.

    SvarSlett
  3. Og jeg har sett dem i virkeligheten. Kjempefine er de. Burde vel kjøpt et par....men problemet er at jeg gjerne VIL lage dem selv....så var det den tida. Er vel ikke sikkert du har noen igjen heller...regner med disse går fort. Kjempefin venninnegave, el vertinnegave når du er bedt bort også...

    SvarSlett