Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

lørdag 9. januar 2010

Lysere tider ;)

Vi er godt inn i det nye året allerede ... ja og det skal bli lysere tider ;) .... liten stund til det blir det ute. Jeg har ihvertfall sørget for at det skal bli lyst inne...
Har lenge sett etter ei ny leselampe , plutselig en dag sto den der ....
Tror jeg blir godt fornøyd med denne , lyser godt og har dimmer .
Her på Østlandet er det frisk ute... mildt sagt ... Vi har temperaturer på -25--33grader ....brrrrrrrrrrrrr. Det har vi hatt leeeeeeeenge nå....
Kjedelig , men også litt bra for da er det greit å drive med mine hobbyer inne :O).
Ønsker alle besøkende ei fortsatt god helg !!

1 kommentar:

  1. Godt lys er kjekt å ha - skulle hatt meg en ny lampe jeg og:-)

    Gleder meg til det blir litt varmere ute. Blir veldig kaldt for de søte små. Kan ikke huske at jeg har opplevd det så kaldt før, ihvertfall ikke at det har vart så lenge. Det er virkelig deilig at det går mot lysere og varmere tider:-)

    Klem

    SvarSlett