Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

søndag 27. desember 2009

Snø....


Her har vi hatt noen dager med MASSE SNØ !!! Vi har måkt og måkt ... - i disse late juledager med myyyyye god mat og drikke ; er det kanskje ei mening med at vi skal røre oss litt...
Viser derfor litt av snøen vi har fått i det siste.
Det blir jo veldig pent !!














Jeg er også veldig glad i forskjellig typer kranser... merker jeg;)
Viser her hjerte krans jeg laget i høst ( har flere...) da jeg klippet pila vår .. kunne ikke kaste de kvistene ... Pilkvister er veldig fin denslags.

Nissefar har også fått hedersplass ;), denne strikket og tovet jeg for noen år siden . Så lagde jeg en krans av hengebjørk som jeg og min mann var på jakt etter .... Det er ikke lett å finne hvis man ikke får klippet fra noen gårdstrær... vi kunne ikke det heller... Tilslutt fant vi noen store flotte trær langs Glomma som nettopp var felt , DET var midt i blinken!!!


3 kommentarer:

  1. Det nissehode ditt er så fint. Spørs om jeg må prøve meg på et sånt engang. Hvis jeg beg nå, er det kanskje håp til neste jul.....
    En her i heimen som synes denne snøen kunne komme ferdig måkt...

    SvarSlett
  2. Ja, det er flott med snø. Nå laver det ned her i Bergen og. Nydelig krans du har laget, har akkurat vært ute og plukket litt kvister selv:-)

    Kos deg i romjulen!

    Klem

    SvarSlett
  3. Takk for hilsen hos meg. Koselig at du likte deg der. Skal si dere har mye snø østpå. Her nord er det heller sparsomt med det. Adventskalenderen er eget design, har ikke lyst til å bli "kopiert". God Jul til deg også. :)

    SvarSlett