Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

tirsdag 8. desember 2009

Julekrans


Årets vintergrønne kranser er i hus.
Det må vi ha , syns de blir så flotte med 4-5 forskjellige varianter. Syns den er fin nok i seg selv , så jeg pynter jeg med med bare litt rødt !!




Den andre kransen med kongle i midten , har mellomste jenta laget. Fin ?( Stolt mamma;))
Den er laget på aktivitetsdag på Skogmuseet , et flott arrangement for barn .

2 kommentarer:

  1. Hei!
    Så skjønne kranser! Likte veldig godt den med de røde hjertene!

    Tusen takk for hyggelig hilsen på bloggen min! Skal legge deg til listen min med en gang:-)

    Klem

    SvarSlett
  2. Flotte kranser! Enig i at den med de røde innslagene var lekker!

    SvarSlett