Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

fredag 1. juli 2011

Hagen i flor




Viser noen "blomsterflor " bilder . Er spesielt fornøyd med pionene mine ;) Plantet i vår , og blomstrer allerede !! Dette lover godt . Jeg er nok flink med pioner- hi hi - vel vel tiden får vel vise det vel ?!:)
Været ser fint ut ... men ikke idag ... bildene ble tatt for 2 dager siden !! Det er slik vær vi vil ha !!!!

2 kommentarer:

  1. Fine peoner! Plantet selv peoner i fjor, de kom med mange blomster, men nå har de råtnet bort i regnet...

    Ha en fin helg! Klem

    SvarSlett
  2. Peoner er kjempe nydelige. Jeg har også slike i hagen.
    Klem Tone

    SvarSlett