Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

tirsdag 12. juli 2011

Endelig ...

Ensom liten stemor ... så søt den står ;) Det er nok fuglene som har plantet den !

...Er sjalet ferdig og solen skinner .. ihvertfall ei lita stund ;) Det er desverre ikke spesielt varmt men ... Dette sjalet har jeg holdt på med ca 1 år ... Enkel strikk , 2 rette omganger ,1 omg med 2rett sammen og 1 kast ....øker annen hver omgang 1 maske i hver side . Enkelt fortalt ;) Garnet er i drops alpaca - herlig kvalitet .

4 kommentarer:

  1. Så lekkert det ble. Man trenger sjal å ha om skuldrene ute nå. Gradestokken her viser 5 grader. Brrrrr!!!!
    God kveld
    Klem Tone

    SvarSlett
  2. 5 grader !!! Det er det vi kaller sommer ....ikke !!! Trenger definitivt noe varmt ja - det er forøvrig litt varmere her men .. men ikke mer enn 12 grader . Ikke mye å skryte av i sommernatta det heller .

    SvarSlett
  3. Neste sommer skal jeg bestemt bestille ei uke ved Middelhavet et sted.Dette orker jeg IKKE et år til!Sjalet ditt er bra det-i år og sikkert framover også!Ha en trivelig kveld!Synnøvehilsen

    SvarSlett
  4. Oi så herlig å bli ferdig med det etter 1 år. Knall. Fin farge til høsten.
    Kos deg videre
    Hei hopp
    Randi

    SvarSlett