Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

tirsdag 5. juli 2011

Trappa...


Endelig .... har venta lenge ... men nå er trappa på plass i hagen . Vi har gått rundt i mange år !! Det har og "gått" fint ;) men nå er jeg glad :))) Skal plante litt diverse stauder rundom trappa , må bare bestemme meg for hva - hi hi . Noe fint tenker jeg :)
Jordbær har vi også hengende på terrassen - nam nam - ja for noen så .. ikke meg , siden jeg ikke tåler det :( Jeg syns de er "søte" å se på , samtidig pen farge og en lukt av sommer ! Sommeren ellers uteblir her ihvertfall .. -derfor er det greit å jobbe litt til og . Sommeren kommer vel .... må jo tro det

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar