Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

fredag 22. juli 2011

Slik vil vi ha det ...



... ja det stemmer . Dette er litt av utsikten vi nyter ... vel og merke ikke idag -hmrffff idag regner det !!! Det skal det visst gjøre noen dager ... myyye regn skal det komme ! DERETTER kommer SOLEN !! Ja det har vi blitt lovt av meteorologene- for jeg stoler på de . I ventetiden får vi nyte utsikten vi HADDE og spille litt brettspill , kort , strikke ( ;)), lese, spise , blogge o.l Slik er sommer i Norge !!

1 kommentar:

  1. På en måned har vi sett sola i 4 dager!De lover oss sommer fra midt i neste uke og flomfare i dag og i morra...Det har blitt mye strikking!Ha en flott dag!Synnøvehilsen

    SvarSlett