Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

mandag 27. juni 2011

Blå/lilla blomster


Endelig begynner bedene å blomster slik jeg vil - hi hi . Har prøvd å ha en plan .. i flere år ... det tar sin tid å lage flotte blomsterbed!! Jeg liker meg i hagen , planene der er i ferd å bli som jeg ønsker nå ;) Kommer litt etter litt . Kommer flere bilder etterhvert ..Ugresset .. ja det ER villig !!! Selvom været er både kaldt, bløtt og surt- det er dålig gjort at det er så hardført !!! Flere som er enig med deg tro ???
Sommer... vi venter fortsatt .... kommer snart nå vel ?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar